Fotogalerie
Tři králové ve školce
Celý týden se děti věnovaly tématu Tři králové – v tomto týdnu si vyrobily koruny, naučily se písničku k tématu ...
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
08.06.2023 |
Vlastivědná vycházka do centra Vyškova |
8.6.2023 se žáci V. A vypravili na vlastivědnou vycházku do centra města Vyškova. Před knihovnou Karla Dvořáčka začalo naše krátké putování po památkách a zajímavostech Vyškova.
05.06.2023 |
Pozvánka na setkání budoucích prvňáčků a jejich rodičů s pedagogy školy |
Rodiče budoucích prvňáčků zveme na setkání s pedagogy 1. st. ZŠ a vedením školy.
05.06.2023 |
Zahradní slavnost ke 30. výročí otevření školy. |
Oslava 30. výročí otevření školní budovy proběhla v sobotu 3.6. za slunečného počasí. Na akci vystoupili téměř všichni žáci školy, děti z naší MŠ a žáci partnerské školy ze slovenských Michalovců. Přivítali jsme hosty, úspěšně jsme odběhli 30 km školní maraton, pobavili se, zasportovali v tělocvičnách školy i na hřišti.... a k tomu všemu nám hrála výborná kapela Veřejná zkouška. Bylo to nádherné odpoledne.
02.06.2023 |
Den dětí na 1. st. ZŠ - Antiolympiáda |
Jako dárek k Mezinárodnímu dni dětí si pedagogové z 1.st. připravili pro děti dopolední akci s názvem ANTIOLYMPIÁDA s osmnácti stanovišti, kde děti plnily netradiční úkoly jako např. hod gumákem, skok s kufrem za roh, hod papírem do dálky... Dopoledne si za krásného počasí užili na jedničku.
31.05.2023 |
Oslava 30. výročí školy – pozvánka ke sportovním aktivitám |
V rámci oslav 30. výročí založení školy nabízíme tyto sportovní aktivity:
30.05.2023 |
Pozvánka na oslavy 30.výročí školy |
Základní škole Letní pole je třicet let! Poprvé se její dveře žáčkům otevřely 5. září 1993, kdy tehdejší pan ředitel Mgr. Josef Slavíček slavnostně uvítal všech 563 žáků.
26.05.2023 |
Přírodovědná praktika v terénu |
V uplynulém týdnu se žáci 7., 8. a 9. tříd vypravili "do terénu", aby absolvovali přírodovědná praktika jako součást výuky přírodopisu.
Úkolem všech žáků bylo vypracovat řadu laboratorních prací, avšak informace k nim získávali přímo v přírodě, v jednotlivých ekosystémech.